Storfiskarna=)

Efter frukosten i morse så var Tobbe och Arvid ute i trädgården och grävde upp lite mask.
Och sen åkte vi ut till Ostra, ner till badplatsen, och ut på en brygga där vi satte oss och Arvid fick meta lite.
Han fick upp en liten Aborre nästan på en gång, och den hade han i sin hink och matade med mask.=P
Jag får en viss skön känsla i kroppen när jag är där ute.
Drömmen är ju ändå att ha en liten sommarstuga där ute, så att jag får ge mina barn allt positivt som de där stället har gett mej.
De är ju trotts allt de som dyker upp först i mitt huvud om någon frågar om min barndom.
Alla underbart lååånga somrar ute i Ostra.
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0