Res sugen... Godkänd unge och dyngsura fötter!

Började mer ett ryggpass i morse.
och sen hem och käka lite och fräscha till sig, innan vi packade ihop Arvid för ett besök på BVC för en 2 ½ års kontroll.
Men inriktning på språket.
Ja.. vad ska man säga..=P
Hon bara satt och log.
De roligaste var väl när hon tog fram en liten kopp, och hennes tanke var att han skulle tala om på en 2 årings sätt att de är en MUGG...
Men min son säger.. -"De där är en kaffekopp, den dricker man kaffe med mjölk i" Hahahahaha.. Vi höll på att bryta ihop båda två.=D
Han fick MVG.. Liter lite under i längdkurvan, och de har ju jag börjat förstå, hans jämnåriga börjar växa om..
Men vafan.. Han har ju inte så mycket att brås på.
 
Lite lunch, och sen kom morfar över för han ville ha lite hjälp med att boka en resa..
Nä.. Jag o Tobbe blev inte ett dugg sugna.... *IRONI!!!!!!!!*
 
Kvällen har jag tillbringat tillsammans med Erika o 5 andra glada tränare i en blött Vilsta.
Så sjuukt kul Crossfit pass. och såklart standard när man tränar i Vilsta.. Avslut med att löpa upp o ner två gånger för Vilstabacken, och en gång baklängen upp.. MJÖLKSYRA HEEEEEEEEEJ!!!
 
Nu är jag värd att slappa i soffan ett tag!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0