~*~ Måndag ~*~

Redan innan jag o Arvid vaknade i morse så var Tobbe på jobbet.
Han hjälper mamma med hennes bil.
Så efter lite frukost och morgonbestyr så packade vi ihop oss och åkte och mötte pappa och Kajsa för en dag i Parken Zoo.
Eftersom att varken pappa eller Kajsa har vart där på år och dar så blev de ett lite mer "traditionellt" kolla alla djuren, äta.. aa ni fattar.. eftersom vi kan gå dit när vi vill så går vi bara till de vi absolut vill se.
 
Väl hemma så mötte vi pappan precis i dörren som kom hem och vände...
Tog sin träningsväska och drog igen.
Jaja.. så min vanliga lott.. jag lagar mat och Arvid springer och har för tillfället någon form av flyttfirma ute på altanen..=P
 
Måste bara få skryta lite..
När vi kom hem från Öland i Lördags så kastade vi Arvids tuttisar.
Eller ja.. kastade och kastade.. Arvid tror att dom är kastade.. jag har sparat en del.
Inte för att jag vet vad jag ska göra med dom.
Men lite fint är de ju..=P
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0