Al in på Möhippan! =D

Vi började morgonen kl. nio.
Plockade upp lite folk, och sen åkte vi mot Bollhuset där Bruden skulle anlända i sin skjuts.=D
Hon hade blivit kidnappad av en grek på motorcykel och runt körd i stan ett bra tag.=)
I bollhuset var de klättring för fulla muggar.
Dagens alla uppdrag var uppsatt på väggen, så de var bara för henne att ta sig upp..=)
Vi andra fick också pröva på klättringen, och de var så sjuuuuukt kul.
Och så sinnes sjukt högt. Jag måste få skryta bara liiiite, med tanke på att jag trodde att jag knappt skulle komma upp en meter på väggen, och jag släppte när jag nästan var högst upp gjorde mej så sjukt stolt över mig själv.
Och de som gjorde att jag släppte var att jag insåg att jag var nästan högst upp, och väggen var 15 meter hög. 
 I´m the fucking Queen of everyting! =)=)
Sen åkte vi vidare till Linda där vi chillade, klädde upp bruden,
 Åt och drack gott , och snyggade till oss.
och hade allmänt trevligt innan vi hoppade på deras stora, fina båt och styrde mot Sundbyholm.
Så lyxigt!
Jenny fick utföra alla sina roliga uppdrag i hamnen med en massa glada människor som bjussade på sig.
Sen satt vi i båten och lyssnade på Tomas Ledin som spelade för fullt, kan de bli med sommar?? =)
 
Idag blir de ett betyyyydligt lugnare tempo för min del.
Tobbe åkte och tränade precis och jag sitter här, medans Arvid leker i sitt rum.
Sen tänkte vi åka till Solby och plocka lite jordgubbar.
En lagom aktivitet en dag som denna.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0