Torsdag hela dagen

Fybubblan va jag o lilla barnet var trötta i morse, han för att de var tidiga-morgon-Torsdag, o jag för att jag hade legat alldeles för länge o läst igår kväll.
 
Efter jobbet så mötte ja upp mamma utanför Solstrålen, och vi gick in och hämtade hem lilla prinsen, och sen åkte vi hem till mamma, Arvid kollade in byggställningen, jobbarbilarna och jobbarkillarna på taket som håller på att lägga om deras tak.
Hade han fått bestämma så hade han nog stått o skrikit åt dom hela eftermiddagen..=D
Men jag o mamma hade andra planer, så vi plockade med oss Elin, och första stoppen blev Tuna Park, Arvid fick lite mellis, och sen hade hans mormor lovat att dom skulle kika in BR..
Oj jisses.. man går inte in i en leksaksbutik med en två-åring om man BARA ska kika.
Till Arvids stora lycka hittade han en Buzz Lightyear... Han ÄLSKAR Toy Story och Buzz Lightyear..
Den är stor, och spretig, oförskämt dyr.. och ungen älskar den.. Han släppte den inte med blicken i kassan, och mamma fick slita upp den när vi kom ut från butiken.
Sen satt han och lekte och pratade med den hela tiden, ute i Folkesta så kunde ja ha klädprovning på honom utan att han ens märkte de..=P
Jag blir varm och rörd i hela kroppen att få se en sån lycka som sitt barn..<3
Nu sitter jag o tar de lugnt i soffan, tänkte nog gå upp o krypa ner i sängen tidigt idag.. eller ja.. lägga mej o läsa lite tidigare..=P
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0