Söndag den 25 Januari

Vaknade i morse redan halv fem.. och var tokpigg.. Suck!!
Gick upp en sväng och glodde runt på tv.n lite, och fastnade på Biggest Loser England..
När de var slut konstaterade jag att vafaaan.. ja behöver inte vara uppe nu..
Så jag gick upp igen, och kröp ner under Tobbes täcke, och somnade om till 9.
Lyx!
Sen tog vi en mysfrukost, innan vi packade iväg oss till varsitt gym.
Båda konstaterade att de var alldeles för kort vila mellan passet från igår kväll..
Men, men..
Efter lite lunch hemma så kom mamma med Arvid, och vi alla åkte vidare till Västerås för lite shopping.
Tobbe fick med sig två par nya jeans, och jag besvikelse över de ja skulle shoppa inte alls var som jag hade förväntat mej..
Får kolla in skiten på Gekå´s istället.
 
Arvid däckade i bilen hem och vaknade inte förens flera timmar senare, han låg på soffan o de gick inte att få liv i honom.
Men Märta o Micke kom över på lite mat, skratt, efterrätt o en allmänt trevlig kväll. så då tyckte nog även Arvid att de var på tiden att vakna till liv.
Men han var nog inte helt utvilade, utan höll igång en liten stund, sen fick han hoppa i badet, äta lite fruktsallad med oss och sen var de sagostund och tack och god natt..
Dagis dag imorgon!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0