HEEEEEJ Halsont!!!

Jobbat!
Åkte en snabbis och handlade nya skor till jobbet.. Tråkiga pengar.. men ett måste..
Sen en vända till Rusta..
Blev lite smått o gott därifrån med. =)
Och sen raka vägen till Solstrålen, och hämtade hem min lilla prins, vi svängde förbi Janelings och handlade en hög med semlor och så åkte vi till familjen Skogstorp och fikade lite.
Varför inte testa någe nytt.. De fick bli en hallonsemla, en blåbärssemla och två semelwraps..
Kan nog inte riktigt förstå hysterin med dessa wraps.. asså klart att de inte var äckliga, och de är ju klart att man vill testa dem... Men som jag sa till Heidi.. Ska man lägga kalorier på någe så skulle jag nog ta en bulligare en..=)
Vi har haft en riktigt mysig familjekväll.
Arvid har vart på en hysteriskt bra humör, vilket gör allt så mycket roligare.
Vi åt middag lääänge, och satt och pratade, och sen kastade vi oss alla tre på Arvids golv och lekte med hans Pippi hus..=)
Alldeles för länge med tanke på att vi ska upp nästan innan tuppen imorgon.
 
Nu sitter jag och bedövar min katastrofhals med tee och Bafucin.. Och hoppas att den kommande natten inte bli som den innan.. vaknade vid halv fem imorse och var nästan skakig i kroppen för att de gjorde så ont i halsen.. Helt sjukt!!!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0