Bra tillfälligt spartips..=D

Kändes rätt bra att lönen klirrade in på kontot idag.
Åkte ner en vända till stan efter jobbet, för att se om jag kunde hitta någe kul..
Men nä..
Tanken på att jag ska till Ullared om en månad gör ju att de är väääldigt lätt att inte "onödig-shoppa" nu..
Utan spara de tills dess.=)
Dock hittade jag en pyjamas till Arvid, men de var knappast onödigt.. ungen växer ju så man ser de, och la undan fyra stycken pyjamasar här om dagen. 
Skulle behöva ett par skor till jobbet oxå, men de är väl grymt tråkigt, de ja kollade på kostar ju varje fall runt 5-6 hundra..
Och de är ju inge vidare för att lägga på ett par jobbskor.
Samtidigt så är de ingen idé att köpa någe billigt skit eftersom jag är så sjukt frusen av mej, och de finns ju inge värre än att stå ute och frysa..
 
Tyvärr har de inte blivit någon träning för mej igår eller idag..
Vaknade igår med någon konstig hosta.. och så bara rasade de under dagen.. feber.. huvudvärk, och sjukt ont i bröstet när ja hostar.
idag är de dock lite bättre, men jag är helst sinnessjukt hes, och såfort jag nyser eller hostar så bränner de ner i luftrören.
Är såå sjukt rädd att få stämbandsinflammation igen, hade de när ja var gravid.. o jag trodde på riktigt att jag skulle dö av smärta..=P
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0