Bilar filmen på tv.n myskläder på, och kallt ute..

                                             Precis som de ska en "Söndag"..
 
De har gått några dagar sen sist, vi har vart i Malmköping och firat "lill-jul" i Lördags, och i Söndags så blev de äntligen av att träffa Charlie, Heidi o My.. var hur länge sen som helst.
Och ungarna fann varandra direkt..
Bara massa bus.. Så himla kul att se.=D
Arvid sov hos mamma i natt, så jag o Tobbe kunde passa på att träna de sista dagarna som är kvar av ledigheten.
Igår gästspelade jag på Power-Gym.. Jisses va malplacerad ja kände mej..=P
Hahaha.. kände att jag passade inte riktigt in där..
Visst de var en o annan tjej där men dom var precis lika malplacerade dom..=P
Men kul var de, och i morse så körde vi ett benpass hos mej, lite trött i kroppen.. men ett pass blev de varje fall..=)
 
Vi laddar inför att börja jobba igen imorgon.
Och nja.. klart att de är gryyyymt skönt att vara hemma och ledig, men de känns rätt kul att börja igen också.
Plus att jag är grymt laddad med kost o träning denna vinter.=D
Väntar hem mina presenten till mej själv som jag klickade hem för ett par dagar sen.=)
 
Nä.. lite mellis till den lilla.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0