Vardagslyx med uppmjukade ryggmuskler

Började dagen så tidigt de bara går, öppnade på jobbet idag, så idag var de Tobbes tur att lämna Arvid.
Och jag styrde förbi och vidare till jobbet.
Har ju inte öppnat på jobbet på typ 3 år, o fan va dåligt jag sov i natt.
vaknade väl typ en gång i timman, med lite hjälp av Arvid också.=/
Men, men.. fick ju sluta skönt tidigt, och avslutade arbetsdagen med en massage.
Sån lyx att de en gång i månaden kommer en massör, och så får man boka tid.
Har inte tidigare vart hos henne, men nu var min rygg så sjukt stel, så jag behövde någon som tog tag i mina knutar.
 
Åkte hem o ställde bilen, och tog en liten promenad till Solstrålen, och hämtade hem en supertrött liten kille.=P
Så bäddade ner honom i vagnen och tog en lång promenad i solen.
Så skönt.=)
Och han fick ligga och smålura lite.
 
Nu ska jag försöka locka med mej lilla upp o klippa håret lite innan jag ska packas med mej min lilla middags sallad och åka tillbaka till jobbet för kvällsmöte.
INTE pepp, men, men..
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0