Men oj va många dagar de gått..

De var inte meningen..
Ja vet.. minst ett inlägg om dagen.. annars mister man läsare.
Men de har blivit några sena kvällar.. I helgen hade vi Arvids kusiner över på lite bus.
Och vi vuxna kunde sitta o bara snacka skit.
På kvällen plockade Tobbe fram grillen och bjöd oss på grillat mitt i snön. Trevligt initiativ måste jag säga..=)
Blev en del ute häng också.. Klart man måste ta tillvara på all snö som kommer nu.=)
Tänkte när vi höll på och monterade snögubbe på baksidan, att de kanske är dumt att ställa den precis så man ser den från köksfönstret.. för jag kommer bli rädd..
Samma kväll.. hoppar ja högt av gubbfan..=P Hahaha..
 
Igår jobbade vi på hela långa dagen, och när jag kom för att hämta hem Arvid så var dom ute och lekte, skönt att kunna vara ute på eftermiddagarna igen, att ljuset har hittat tillbaka.=)
Åkte och tränade igår kväll, och de var inte mycket att klaga på.
Ett alldeles perfekt benpass.
 
Jobbade lagom länge idag, slutade kvart över tolv, och kvart i två skulle jag vara i Skiftingehus för Samverkansmöte..
Hmmm.. En och en halv timma till övers.. Tanken var inte så.. men kunde inte hålla mej borta..
Åkte hem och plocka med mej träningskläder, och åkte till gymmet.
Men nä..
Att jag inte lär mej.. fyra dagar i rad går inte.. Plus att de var lite för kort med tid.
 
Nu sitter vi hemma och myser lite, medans vi väntar in Arvids morfar som ska komma och leka med lilla barnet medans Tobbe jobbar, och jag sitter på en föreläsning.
Mycket är de..
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0