Lika mycket i huvudet som alla gånger de blir December

Varje höst så tänker, och bestämmer jag mej för att i år blir de en lugn jul..=P
Och varje år blir jag lika förvånad att de fan fyller folk i December, och de är ju lixom inte bara Arvid.
Vi har 6 stycken som fyller i December...
Och som alla andra så har man en hel del med adventsfika, glöggträff, julfester, Lucia på dagis, oj.. jag tog visst på mej att baka lussebullar till de med, vi ska ha julafton hemma hos oss, och så har vi har en 50-års fest mitt i allt.. De är inte kostigt att man lixom glömmer bort Nyårs afton.. och de är ju inte konstigt att de känns lite tomt den 25 December..=P Eller nä.. vi firar ju jul några dagar till, eftersom alla inte kommer till oss.
 
Tobbe åkte tidigt som fan till Arlanda imorse, och vidare till Malmö.
Arvid ligger och sover som bäst, så jag har helt egentid, tillsammans med MatTina.. haha.. ja.. vad fan gör man?!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0