Julafton

Blev precis sådär härligt som jag hade hoppats, Lugna vuxa, och nöjda barn.
Även om vi var värdparet så tyckte jag ändå att vi kunde sitta ner och slappna av, vägrar stå i köket hela dagen bara för att man har bjudit hem folk.
Många gör ju de.. och hur kul är de? =P
Och vi delade upp julklappsöppningen lite, så fort vi hade svalt julbrunchen så började barnen fråga om de inte var dags för lite klappar.=)
Och eftersom min morbror med familj skulle vidare på em, så passade de toppenbra att ha en liten julklappsutdelning på fm.
Arvid fick massor med smålego, som han kunde roa sig med, och ett stort staffli, som han snart har målat upp hela rullen på..=P Oxå en hitt.
Sen rullade väl dagen på som för alla andra..=)
Fika, Kalle klockan tre, middag och sen kom tomten.
När klapparna var öppnade så var de näsatn svårt att få kontakt med Arvid som var helt inne i sin nya tågbana och Dinosaurielego, så mamma, Kalle, Elin och morfar började packa sig hem.
Och vi kunde plocka undan överflöd, och ssen ta kväll.
Jag var så trött då så ja nästan såg stjärnor.
Men de var de lätt värt.=)
Toppendag!
 
Fick toppenfina julklappar av Tobbe, vissa saker va ju sånt som jag hade sagt att jag ville ha, så egentligen var de kanske ingen toppenöverraskning..=P Men vafan.. ja ville ju ha de så, men så överraskade han mig totalt..
På paketet stod de.. God Jul barnen från familjen Westling!!
Och jag tycket de var så himla fint gjort så jag började nästan gråta, Jag blev rörd på riktigt.
Så himla bra julklapp. <3
 
 
Just nu är Tobbe på gymmet, och ja o Arvid tar de kanonlugnt..=P Han tittar på film, och jag sitter här.
tänkte försöka läsa ut en bok jag håller på med just nu, fick en ny igår av Tobbe som jag gärna vill börja bläddra i.
Hoppas på att blåsten ska lägga sig lite, så vi kan gå ut och lufta oss lite, blev väldigt instängt igår..
Vid halv 3 taget idag kommer pappa, Kajsa, Mathilda, Märta och Micke och jular lite tillsammans med oss.
Mysigt!!
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0