Vår dator gav upp

                                                             Helg var de ja!
 
I Lördags skulle jag lika gärna ha kunnat skita i att gått upp.
Allt var i storsätt bara skit.
Men Söndagen var desto mysigare.
Vi började med en mysig fm, medans Tobbe tränade.
Och efter lunch så tog vi en vända i Parken Zoo.
De var ju sista helgen som Dinosaurierna skulle finnas kvar, så vi tog ett litet avskedsbesök..=P
På eftermiddagen fick jag ett sug efter att baka.
Eftersom varken jag eller Tobbe käka så där överdrivet mycket skit för tillfället.. (måste säga att Tobbe är betydligt starkare än jag.. jag smakade smeten..=P haha)
Men Arvid fick vara med så vi bakade lite till pedagogerna på Arvids förskola.
Jobbar hur länge som helst idag, började halv 8 i morse, och slutar sju ikväll..
Med en timmas paus mellan 4 och 5.. tänkte dra på mej träningskläderna och dra en löpvända.
så slipper jag köra cardio när jag ska till gymmet ikväll.. och eftersom de blir ben ikväll så tar inte de hela kvällen heller.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0