Sol

Ska strax ta men ut på en liten promenad på lunchen.
Man hinner lagom runt Balsta på 25 min. och så hinner man in på toa också..=P hehehe..
Perfekt! =)
På tal om frågan jag fick igår om jag var gravid..
Snacka om motivationsfråga när de kommer till gymmet..=P
Varvade Crossen och löpbandet under en timma.
Och så fick jag till ett bra ryggpass.
Skönt!
Ego boost!! =)
Jobbar länge idag, så Tobbe hämtar trollet innan han far till gymmet och vi fixar middagen.
Han kommer hem och vi käkar och myser en stund,
han tar bad och nattning medans jag kör mitt pass.
Idag står de bröst, axlar och biceps på schemat.. Förtillfället älsklingspasset.=)
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0