Snacka om att ha tagit semester!!

Till o med här ifrån..
Hade för ett litet ögonblick glömt bort att blogga..=P
Men de ska bli ordning nu, I dag är min och Arvid sista dag på sommarlovet.
Anledningen till att jag tog denna Måndag också är för att jag vill inte bara släppa av Arvid första dagen på föris, säga hejdå o så ska han vara en hel lång dag och han har inte vart där på över 4 veckor.
Nä.. jag tror inte på de, ja tror att han fortfarande är för liten för de, utan idag ska vi först åka en sväng till Västerås in en vända på Ikea, och en vända på Lager 157 men såfort vi kommer hem så ska vi åka till Solstrålen och hälsa på.=)=)
 
Vad har vi annars haft för oss då??
Bara massa mys.
Var förra veckan hos Jossan och fixade till mina naglar.. Så snygga!
Dagen efter så besökte jag Sali och hon tog tag i frippan.. Fybubblan tänkte jag innan..=P
Trodde väl jag skulle komma ut från henne med en frisyr som liknade Tobbes..
Men hon var mäkta imponerad över hårets kvalité..=P Hahaha.. Men va bra då..
De som är de största problemet är att de är så sjukt torrt med tanke på att jag tvättar de för mycket.
Men vad ska man göra då när man tränar?? =P
I Torsdags så packade vi ihop oss hoppade på bussen som tog oss till Stockholm och vi hade bokat en liten kryssning våra sista semesterdagar till ära.
Så himla mysigt att bara vara tillsammans. Äta, bada, sola och shoppa..=)
Perfekt.
De som var lite synd om man ska klaga på någe så var de lite mycket folk.
Kaos i Taxfreen, kaos i maten, men, men..
De är ju så vackert att bara sitta och titta i skärgården på alla små söta stugor som ligger på de små öarna.
 
Nähä... klockan är nu 20 i 9.. Kanske ska försöka väcka liv i min lilla son så vi kommer iväg någon gång.=P
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0