!

Här sitter jag, Arvid har sovit ett bra tag redan, Tobbe är och tränar och jösses så skönt de är att bara sitta här helt själv.
Har haft kvällsmöte på jobbet, och eftersom jag inte hann ner till gymmet idag, så tänkte jag lösa de på annat sätt.
Jag drog på mej träningskläderna och sprang till jobbet.. och med flit började ja liiiite sent så jag var tvunget att springa..
Och de gick över förväntat.
Löpning är inte min straka sida, men bestämmer man sig så klarar man de mesta.. De sitter i huvudet och de är bara att ta tag i sånt som är jobbigt och tufft.
 
Ikväll kommer Elin hem efter två helt fantastiska veckor i Puerto Rico.. tillsammans med vår morfar..
Näää... har inte vart ett dugg avis... Jaja.. de blir väl min tur någon gång med..
Men o andra sidan.. vart fan ska man åka.. de bombas och skjuts överallt..=/
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0