Vårat lite på baksidan

Skönt med en tidig dag mitt i veckan..
ja, eller tidig och tidig.. allt är ju relativt.. Men för tillfället i min värld är de tidigt att sluta halv tre.
Brassade en snabbis till maxi för att se om jag kunde handla någe kul till mej och Arvid att pyssla med på baksidan.
Hade planerat att vi skulle fixa lite vårfint på altanen.
De enda till altanen som jag fick med mej hem var en påse Lavendelfrön..
Gillar dom..
Romantiska, och somriga.. Dock så skulle dom inte blomma förens nästa sommaren.. men, men..;)
Sen blev de lite lekparksmaraton.. vi brukar göra de imellanåt.=P
 
Nu puttar kycklinggrytan på spisen, jag passade på att kasta in ett inlägg här och Arvid provsmakar allt ur salladsskålen, medans vi väntar på att Tobbe ska komma hem.
Tror de blir en ofrivillig vilodag idag med.. Har haft helt sjukt ont på stället i ryggen idag igen, plus att när jag lyfte upp ett barn på jobbet, när han skulle vakna så fick ja sjukt ont..
SUUUUUCK!!!!!!
Orkar fan inte..
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0