Godkväller

Vi bestämde oss igår att vi skulle åka ut till Skjulsta idag och ha en riktigt mysig dag.
Och de gjorde vi.
Vi bjöd även med oss mamma, kalle o Elin och Morfar såklart.=)
Arvid bestämde hemma att vi skulle mata fåglarna också.=P
Så vi packade ihop oss, handlade lite som behövdes, och så åkte vi dit.
Så himla mysigt att bara vara där o strosa.
Arvid körde slut på sig själv och oss.=P
han somnade så fort ja satte in honom i bilen.
Efter frukosten i morse så packade jag ihop mej och åkte mer till gymmet.
Och jag var ju såå sjukt motiverad och taggad att jag nästan höll på att spricka..=P
Och de är ju dom passen som blir bäst, och de vet jag redan innan.
Tänk om man alltid kunde ha den feelingen.;)
 
Nu har jag precis kommit hem från Ekängen, jag åkte och storhandlade medans Tobbe väckte liv i de lilla barnet och knatade ut på baksidan och lekte.
Nu är dom på myr jakt, och jag har precis ställt in en kycklingpaj i ugnen.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0