Fy-för-faaaan..

..så mycket man kan pressa sig själv på gymmet.
Jag gjorde de igår.
Hade en träff med Erika, och hon började passet som vanligt med att fråga hur min kropp mår, och vad jag vill få ut av passet.
Och jag säger som vanligt att jag vill att hon ska köra skiten ur mej.=P
Hehe... de gjorde hon kan jag säga.
Hon la upp ett grymt crossfit pass.. Styrka med tuff kondition..
Och jag är sååå sjukt stolt över att jag över huvud taget tog mej igenom de.
Och jag har sagt till henne med glimten i ögat att hur mycket ja än ber om att få sluta så får du ALDRIG tillåta mej gör de.;)
Tror hon tycker de är rätt kul att träna med mej.=)
 
Fredag, och jag slutar tidigt idag, så skönt.
Har lovat Lill-prins-bus att vi ska fixa pannkakor till mellis, så vi gör nog de och sätter oss uppe i skogsgläntan och har lite picknick.
Mysigt, skulle vilja åka och fixa två fina ramar till mina nya tavlor.
Bild kommer när de är klara.=)
Annars så har vi för en gångs skull inga planer denna helg, vilket är sjukt skönt.
Dock har vi städ på Solstrålen, men de har vi från idag tillomed till nästa Söndag.
Så de löser sig..=P
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0