Fullt ös, medvetslös!

Hur mycket kan man klämma in på en helg..?
Och då har jag ändå vart hemma hela veckan, och kunna betat av de där som man behöver göra på hemmaplan med.
Igår hade vi Städdag med föreningen, Tobbe är städledare, så jag känner att jag har inte jättemycket där och göra.
Så jag o Arvid åkte stan runt och bockade av lite från vår inköpslista.
Blev maxi först för att kolla deras utbud av café set.
Men nä, inget som föll oss i smaken.
Arvid fick med sig nya såpbubblor i alla fall.
Så han var kalasnöjd.
Sen for vi vidare ut till Folkesta för att inhandla siffror att sätta på huset..
De är ju bara sådär 2 år sen vi målade om.. =P Bättre sent än aldrig, grejen är att vi har kollat, och vi ville ha vita.. och de verkar inte finnas, så nu tog vi saken i egna händer, köpte hem silverfärgade och målade dom.
Toppen!!
Och så åkte vi till min hädanefter favorit inredningsbutik..=)=)=) Hogbrings.
Man åker in vid mitt gym, och sen åker man så de känns som att man har åkt fel.. och då är man rätt..=P
och där.. hittade jag ÄNTLIGEN världens finaste brevlåda..
De bara finns ingen som är så sjukt fin som den.. I love!
Så nu sitter den och hus nr. uppe.. *Tummen upp*
Blev en vända till gymmet och körde skiten ur ben och rumpa..
Och eftermiddagen tillbringade vi hos pappa med grillat.
De är lixom någe speciellt med att grilla hemma hos pappa, de blir lixom alltid lite bättre.
Synd bara att sällskapet inte var helt fulltaliga..
Hem o kasta oss i soffan, o käka massa popcorn o glass.
och så kollade vi på camp X-RAY
Grymt bra tycker ja..
Såg Micke och Veronika i Fredags kväll.. o ja.. den gick ju att se på.. men inte riktigt min typ av film.
Ska gå långt om jag behöver kolla på feel good filmer..=P
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0