Då var snart Måndag slut..

Så är de.
Strax efter 5 i morse vaknade jag, och kom knappt upp ur sängen.
hade någon sjuuuuk låsning någonstans bakom skulderbladet..
Fyfan, har vart halvt handikappad idag, 
De fick jag för att jag var så taggad på bröstpasset i Lördags..=/
Men, men.. Så de blev en ofrivillig vilodag idag.
O andra sidan.. vad gör de??
 
Så vi har haft en lugn kväll här hemma.
Arvid somnade för en gångs skull riktigt skapligt, har bett på dagis att han bara ska sova 45 min.
För att han somnar efter åtta på kvällarna, och de är för sent när vi väcker honom halv 7.
Så ikväll blev de betydligt bättre.
Dock så tyckte både ja o Tobbe att han kändes lite varm..=(=(=(
Fyfan.. kan de inte ens få gå två v. mellan sjukhistorierna,
Håller tummarna att de inte blir någe mer...
Min lilla Plutt..
Fick hem en ny tidning idag..=)
Sköna hem..
Tänkte prenumerera hem några nr. så man kan få lite inspiration till nästa renoverings projekt.
Finns ju så sjukt mycket fint.
Men första hemma-projektet kommer att bli altanerna. Tummen upp!
Och inne-projekten får nog vänta varje fall till efter semestern.
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0