Valdagen

Medans Tobbe var nere och tränade i morse så passade jag o Arvid på att leka i lekparken.

 
Var sen nere och tränat, o gisses va bra de gick... Endorfinerna bara sprutade.. skulle kunna kört hela eftermiddagen.=P
Men.. efter 1 timma och 10 min. kondition.. och en as bra rump- mag pass så var de rätt skönt att komma hem ett tag och få i sig lite mellis.
Arvid sov fortfarande, och Tobbe hade tapetserat klart i rummet.
 
När han hade vaknat så käkade han lite innan vi knatade bort till dagiset och röstade.
Och nu står Tobbe vid grillen, och de luktar sommar på hela baksidan.=)
Underbart!
 
I fredags, efter att mamma med. familj åkt hem och Tobbe kollade debatten, så passade jag på att ytligare en gång att snygga till pallen jag fick i somras.=)
Decoupage räddar de mesta.
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0