Torsdag

Idag var de min tur att jobba..=P Och imorgon blir de min tur att vara hemma. igen.
Så kan de bli.
Så idag har jag den stora glädjen att få åka ner efter jobbet och träna, visst ska inte klaga.. jag gillar att träna efter 7 på kvällarna, roligare folk där nere, jag har sjukt mycet energi och så är de skönt att komma bort från hela kvällsrutinen hemma. (även om jag absolut INTE ska klaga på de heller)
Men kan vara lite skönt att någon kväll få ha den tillsammmans.
Tänkte även springa in på HM lite snabbt, min mascara är torrare än en öken, och så skulle jag vilja hitta någe snyggt att dra på kroppen tills imorgon.
 
Skulle vilja få tag på någon gammal småslitna pocketböcker (De är väl knappast ett problem)
Har fått två nya idé projekt.=)

Man kan ju alltid pröva.=)
Tålamod- och tidskrävande.. men de blukar ju inte vara de störta problemet!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0