Överraskning

Igår, 19 September firade jag o Tobbe 10 år tillsammans.
Jisses!!
Och tanken var att vi "bara" skulle ut och käka.
Men de sitter ju inte helt fel med en mysig övernattning på hotell heller.
Jag o Arvid hämta mamma som fick sova kvar hos oss, medans vi föräldrar hoppade på cyklarna, och Tobbe fortfarande trodde att vi bara skulle ut och käka,
Är så sjukt bra på de där med överraskningar.=)
Han blev grymt nöjd.
Och inte nog med de, så fick även jag mej en liten överraskning eftersom de hade ordnats med både hotellets bästa utsikt, och massa gott till kvällen..=)
Maten var väl sådär.. men frukost.. Jummi!!! =)
Jag hade även fixat en liten present till oss båda..
Eftersom vi båda lägger ner grymt mycket tid på vår träning, och de inte alltid känns som att de varken ger någe eller är värt de så är de ju inte fel med lite pepp och motivation.
Fick dock höra gryma ord av en pt där nere här i veckan när jag pratade lite, jag fick väga mej o hon kollade igenom kroppen och konstaterade att jag har muskler som en liten bodybuilder.
Och jag blev grymt nöjd.. Efter att ha sätt de resultatena på min kropp så kan jag inte annat än känna mej motiverad.
 
Nu kommer Arvid och mamma precis hem.. dom har vart med småkusinerna i Parken Zoo. Härligt att han också får ha de lite myspys.
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0