Lixom fräscht väder ute

Vi har redan hunnit vart ute en liten stund på morgonkvisten.
Fixat lite på mitt senaste projekt som jag var och hämtade igår..=P Bilder kommer!
Men Arvid är fortfarande inte helt hundra i kroppen, blir fort trött, och var inte alls sugen på att vara ute och leka. Han som annars kan vara ute hur mycket som helst.
Ville rätt snart in och pyssla istället.
Så vi plockade fram lite kritor, och jag sitter här.
Så mysigt att sitta och kika på honom när han gör sina små, små fina krumelurer.
Duktiga killen!
 
Tobbe åkte precis ner till gymmet, och jag ska göra desamma när han kommer hem.
Vad resten av dagen har att erbjuda vet vi inte än, kan tänka mej att pappa kan dyka upp.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0