Kul med paket

Fick ett kul, kul sms om att ett paket hade kommit till Ica, så såfort jag slutade så åkte jag och hämtade ut de.
En "shopping-påse" att hänga på vagnen, en myslampa till Arvids rum.
och så har Arvid fått en egen sparbössa. Dels så vile vi ha en åt honom så han själv kan lära sig att "spara" pengar... Blir lite mer konkret, plus att jag fick en till liten Pumpkin i samlingen=)
Han var så grymt stolt över att räkna och stoppa i sina pengar.=)
 
Strax efter 7 som han idag, grymt trött eftersom Torsdagar är så tråkigt tidiga, och de jobbigaste är ju att imorgon blir de precis lika tidigt, för vi har planeringsdag på mitt jobb.
Jaja, sen har vi helg varje fall.
Dock planerad, med på Lördag ska vi mysa tillsammans hela dagen.=)
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0