Gookväller

Tobbe håller på att nattar Arvid för fullt där uppe.
Mycket konstigt att ungen inte somnade i bilen hem från hans farmor och farfar..
Har bara sovit 10 min. i bilen på vägen dit..=P
Och sen konstant springande, busande och skrikande med sina kusiner.
Jaja.. jag klagar inte.. de är ju bättre att han sover när han ska.
 
Körde ett light pass på gymmet idag.. eftersom att träningsvärk smärtar så jag kan knappt kan använda armar, axlar och bröst, och tanken var mage, rumpa o rygg.. men nja.. får ta nya tag med de dom musklerna imorgon igen..=P
 
Jaha..
Händer nu då..
Skulle egentligen behöva plocka efter den lilla människan som bor med oss, och sprider sina saker ÖVERALLT..
Men tror jag hoppar de idag..
De kommer ju se precis lika dant ut imorgon efter frukost.
 
Bjuder på en ego pix..
LITE sugen på att kapa håret igen.. meeeen... jag vet ju hur de kommer sluta.. orka stå o fixa de snyggt varje morgon..
Plus att då kommer jag ju bara att kolla in långhåriga frisyrer.
Plus att jag vill inte lägga dom pengarna heller på att springa till frisören en gång i månaden som jag fick göra när jag hade kort hår.
Men de är ju såå mycket snyggare med kort hår än långt egentligen än att de bara ska hänga där..
 
Men skulle ju även vilja lägga pengarna på lite kroppskonst också..
Men kan inte bestämma mej.. vad... vart och hur stor..
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0