Fullspäckad helg

Hela gårdagen tillbringade varje fall jag på Arvids dagis, hade de inte vart så himla långt så hade även hela familjen Westling vart med, men strax innan lunch tackade Arvid för sig, och gick hem och sov 3 timmar.
De skulle jag också ha gjort kan jag säga om jag hade fått.=P
Men bra ordnat var de, och mycket roliga aktiviteter fanns de för de små.
Dock oförskämt lite folk som kom.. men men.. Nu var de överstökat varje fall.
Helt klart dagens höjdpunkt för lilla A..=) Hoppborgen.=)
Hela familjen Mys på dagis..=)
Arvid premierade även att smaka popcorn.. Men han var nog mest nöjd med att stå och hella bara..=D
 
Lotterna gav även finfina priser.. Rubens barn dockan hade jag kollat in sen flera veckor tillbaka. hehe.. och vi fick äran att vinna den. *Lycka*
 
Arvid har precis lekt lite med ett annat litet spel han vann i går, och jag har börjat med maten, dagen till ära står de Tonfisk filé, färsk potatis, broccoli och kall sås på menyn.. efter de ska jag ÄNTLIGEN ner till gymmet, tog helgen också som vilodagar.. så nu är jag så tjock o omusklig så de är inte klokt.. men.. men.. de brukar gå rätt fort tillbaka när man har en bra grund..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0