En hemma Onsdag

Förstod redan igår när jag lämnade Arvid på dagis att de snart blir några dagar hemma, sov dåligt, och var lite smårossligt under natten, men pigg o glad utan snor på morgonen.. så vi prövade.
Men när jag hämtade hem honom i går så var han katastrofsnorig, och små febrig.
Det är andra gången jag hämtar hem honom så.
Tredje gången gillt så ska jag nog ifrågasätta vad som krävs för att dom ska ringa hem honom.
Vissa barn är ju alltid snoriga, och ofräscha, men Arvid är ju inte de, och så fort snoret börjar rinna så får han feber.
Så idag tog vi en dag tillsammans och imorgon är Tobbe hemma.
Och jag har tagit en föräldrardag på Fredag så då hade vi vart lediga i vilket fall.
De är sån lyx med de där dagarna.=)
och de är ju så skönt när han bara är såhär "lite lagom sjuk"
man kan sitta uppe och leka, han kan vara med och plocka fram lite när vi ska äta, och han kan vara med när man stökar runt lite.
Men han bli trött, utan problem gick han upp och la sig nu efter lunchen.
Dagens projekt har vart att "snyggat" till lite uppe i vårt kaos rum, så jag ska kunna ha mina projekt och pyssel där uppe, så vi slipper ha allt överallt.=)
 
Hela denna förmiddags projekt har vart att leta någon som vill följa med till Ullared.
Hade fram till halv 12 på mej att bestämma mej, haha.. ja inga problem sa jag imorse.. jag ringer snart.. uppenbarligen var de jävligt svårt..=P Typ fem i halv 12 ringde jag mamma, och hon var på med lite tvekan..=P
Men, men jag bokade de två platserna.. och ångrar hon sig.. ja.. så gör hon..=P haha!
Såå JIPPI!!!!!! De blir en resa ner även denna höst!! JULKLAPPAR klara redan i Oktober! GÖTTTTTT!!
 
Nu ska jag passa på att måla de sista som jag ska göra i Arvids lekrum.
LITE svårt att ha honom med på de.=P speciellt nu när de är nymålade och tapetserade väggar.=)
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0