28 September

Eftersom Arvid vägrade sova igår, så sov han rätt länge imorse... (Nu för tiden är halv 8 sovmorgon i vår familj)
Upp, och fixa lite frukost, och sen åkte jag och Arvid och storhandlade, medans Tobbe fortsatte med de sista i Arvids lekrum.
Väl hemma igen så störtade Arvid in till Tobbe och började jobba gärnet..
Och jag började med lite bakning..=) Fick ett helkul recept av Sandra i veckan..=)
Slutty Brownies.. eller Slampiga Brownies..
Såå sjukt goda..
Kakdeg med chokladbitar, oreo kakor och sen brownie smet över.. In i ugnen o vipps.. asgott!!
 
Gymmet har jag hunnit besökt med... och grymt stark var jag.. sååå härligt..
 
Stod nyss och kirrade middagen.. när Arvid kommer ut och lägger sig tillrätta lite i hallen.. och somnar.. Trött unge..

Nu kom pappa och Kajsa på en liten fika.. så ska vara lite trevliga med dom.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0