En Lördag i Oktober

Ja, vi jobbar på med Alvedon och snorpapper..=/
 
Om ett litet tag så blir de att förbereda lite lunch, och sen så har jag den stora äran att ta mej till Solstrålen för höst städning.
Målarverkstaden hamnade på oss, och en familj till.
hade inte Arvid vart sjuk fortfarande så hade jag släpat med mej Tobbe också, men mamma ställer upp så sjukt mycket ändå, och pappa och Kajsa är på roligheter.
Men Tobbe o Arvid kan behöva lite egentid tillsammans.
 
Igår när Arvid sov gav jag mej på en av våra trästolar, som har stått i Arvids lekrum.
Med lite Decoupage blev de ju en helt ny stol, rolig detalj i ett lekrum.=)
 
Sådär hittade jag honom igår när jag hade bloggat klart, och insåg att han var uppe och sprang..=P
Hehehe!!
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0