1 Oktober

Hej o hå!!
Vi jobbar på här hemma..
Tobbe packade väskan och åkte till Malmö igår morse, så jag o Arvid får ta hand om varandra.=)
Igår efter jobb och dagis så packade vi ihop oss och tog oss ut i naturen.. lika nära som de är till stan och betongdjungel.. lika nära har vi till skog och grusvägar.
Arvid gick och kikade efter dinosaurier i skogen..=P Gullungen! ♥
Vi packade med oss mellis och satt ute i skogsbacken i solen och hade de hur bra som helst.
 
Senare på kvällen kom mamma över, för jag hade styrelsemöte på Solstrålen.
Så länge och väl satt vi där och pratade.. i stort sätt hela kvällen..=P
 
Idag gjorde vi en favorit i repris och packade med oss melliset och åkte till stora lekparken på andra sidan vägen (Vid Måsta)
Tyvärr så blev de en liten olycka i blöjan bara någon timma efter att vi kom dit.. så de var bara att locka med honom hem och byta blöja o kläder.. och sen åkte vi hem till mamma en stund.. så Arvid fick vara en stund med Kalle i hans verkstad. De är ju Arvids heligaste plats på jorden..=P
Anledningen till att vi åkte dit var att vi skulle plocka med oss lite av Elins gamla dinosaurier.. eftersom de är ju de absolut bästa Arvid vet just nu.
Dock så hittade vi bara en.. men han var nöjd med den.
Och jag fick med mej hem en liten, liten soffa som jag fick av Kalle.
Ett perfekt kommande projekt.. dock får den nog läggas på hög.=P
han några andra som står först på tur.
 
Så fort Arvid somnade nu på kvällen så passade jag på att måla lite lister.. de sista pysslet i lekrummet som ska fixas..
Så skönt att äntligen kunna flytta in alla hans saker från vardags rummet.=P
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0