Fortfarande Lördag

Vi åkte till Ikea, och handlade hem de vi skulle.
och såklart lite annat.=P Tyvärr så hittade inte jag några röda julgrans kulor.
Så sjukt dåligt med julpynt över lag.
Mamma hittade inte de hon skulle ha heller.
Tobbe o mamma sprang in på Biltema för att handla till Kalle, medans vi pausade en tag i bilen.=P
Väl hemma igen så fick Tobbe o Arvid lite tillsammans-tid, och jag åkte och storhandlade, och sen förbi Spicy Hot och handlade hem lördagsmat.
 
Tobbe ligger nu  i vår säng och läser för lilla A, och jag har precis tagit en sån där varm dusch, att hela kroppen var skollande röd, och man sen knappt dörren. Lovely när man har kvinnoveckan, magen är svullen som om ja var i nionde månaden, och tog ömmar. Asså vem fan kom på detta skit asså..
Humöret spelar mig ett spratt, och de är allmänt skit.
nähä, kolla film kanske.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0