Farsdag!

Började med en liten frukost, och Arvid fick ge sin pappa lite presenter på fars dag..=)
En goodiebag som vi fixade till här om dagen lite träningsmotivation.=)
Sen slängde jag mej på cykeln för att tillbringa dagen på Bolinders hotell med tjejerna i Solstrålens styrelse.
Trevligt att sitta i trevligare lokaler, och Ullis är ju alltid så sjukt mån om att de alltid ska vara lite extra lyxigt och man ska känna sig speciell.
Tilltugg konstant i lyxiga små burkar och upplägg..=) och en Gigantisk Ceasarsallad till lunch.
Och så fick vi ju en kul rundvandring på hotellet där vi fick kolla in alla kuliga små skrymsle.
 
Nu har Tobbe precis åkt ner till gymmet, och jag sitter och väntar på att Arvid ska vakna..
Tänkte ta de lite lugnt ett tag, och sen är vi bjudna på middag hos pappa.
Såklart ska han också få en Farsdag present.
 
Måste börja prioritera lite denna vecka, såklart har jag utbildning på Tisdag.. så då går hela den dagen bort, och jag jobbar sent imorgon..
Får jobba hårt på lunchrasterna och sena kvällarna.
Vill även få till några timmar på gymmet.. Sista sucken..=P Hahaha!
 
Puss på er!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0