*

Ja, jag vet.. Brist på rubriker.
Efter jobbet så åkte jag till Babyproffsen, för att plocka ut två nya hjul till Arvids vagn, eftersom de bara var skit av de andra efter flyget.
Novair bad om ursäkt, och babyproffsen fick skicka fakturan till dom.
Och till min lycka så hade dom två exakt lika dana hjul kvar, de var de sista. (även på Brio´s lager, eftersom de kom en ny modell efter nyår.=P) ja, ibland ska man väl ha tur.=)
 
Efter de så fortsatte jag ut till Rusta, för att egentligen inhandla nya gardiner till köket, i temat jul såklart.
Men de jag hade kollat i var förlånga, så då hoppade ja de, och får hoppas att jag hittar några andra.
Men lite annat smått och gått i tema Jul hittade jag.=)
Känner att för varje år som går så blir de mer och mer viktigt att "jula" till de hemma.
Skyller på barnet! =D
 
Vi tog en promenad efter att jag hämtade hem Arvid, lika bra att passa på när solen för en gångs skull lyser, måste ta vara på solstrålarna.
Men nu sitter vi och myser i soffan, och väntar hem pappan, eftersom både jag o Tobbe fortfarande är genomförskylda så blir de inge gym för någon av oss.
Men min myslycka försvinner lika fort som Tobbe kommer hem, för jag ska tillbaka till jobbet, för kvällsmöte.
Skulle nästan behöva sitta på öppen länk.. för vi hade styrelsemöte på Solstrålen ikväll också.
Men, men..
Skulle även vilja åka förbi Maxi, hittade en sååå underbart söt pyjamas.
och så såg jag att dom hade sångboken jag är ute efter till Arvid i julklapp lite billigare än i bokhandeln.
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0