Vi pausar en stund

Halv åtta hörde jag små fötter som tassade runt sängen och ville komma upp och mysa, Tobbe hade gått upp och hämtat Arvid när han vaknade.
Mysigt att ligga hela familjen i sängen och läsa saga en Lördagsmorgon.
Ner och fixa lite frukost, och sen slängde jag mig på cykeln och styrde mot gymmet för ett litet pass.
Svetten rann tamefan precis överallt.. Så gött..
Sprang en snabb vända på stan.. (förlåt alla som jag mötte, som fick möta mitt svettiga nylle..=P) för att leta Isglasshållare.. eller va de nu kan tänkas heta..
Ska de vara så sjukt svårt att hitta de då??
Inte en enda butik hade de. Suck!!!
Aja, hej och klämma en kvarj, natta Arvid och sen en dusch.
Nu tänkte jag knata ut och göra Tobbe lite sällis, och vattna lite blommor.
Runt två kommer pappa med fam. och vi tänkte ta en fika på Slagstaglass, mums för magen..=P
Ha de så länge!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0