Vem fan är HEN??

Jag prenumererar ju på tidningen Vi Föräldrar..
Och jag tycker den är toppenbra på alla sätt, hade ett tag mama, men den var jag inte alls lika nöjd med..
Den kanske passar Stockholms eko-lattemammor, som "myser" runt på söder, med en kaffe fastsatt på vagnen, barnen har bara kläder från Mini Rodini, och dom släpar runt på en Kånken på ryggen.. DOM mammorna kan läsa mama..
Men vi vanliga, som köper kläder på Po.p, hm och Lindex, släpar på billiga kopiväskor från Thailand och fikar på biblioteket vi blir lyckliga av att få hem en Vi Föräldrar..
MEN, satt igår och läste i den, och inser att dom skriver om HEN i artiklarna .. Fyfan.. HEN i min värld är en könlös person, och från typ vecka 9 bestäms könet på fostret i magen.. inte ens dom är könlösa... Suck..
SLUTA snacka hen..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0