Stressig morgon!!!

Finns de någe värre än att behöva stressa på morgonen..
Är så tacksam över att Arvid inte är den ungen som är uppe innan 6 på morgonen.. MEN...
De är inte roligt för mammahjärtat att behöva väcka heller..
Strax efter halv 8 är denna bild tagen, och att vi en timma senare, efter lite frukost, katastrofbajs, och byte från cykel till bil satt på solstrålen är ju kanske svårt att förstå..
Men vi lyckades..
Jaja, nu är ju arbetsdagen över, och jag har precis kommit hem, och bara väntar på att tiden ska gå, så jag får springa bort och hämta hem honom igen.
 
Vi tillbringar nog även denna eftermiddag ute, skulle nog behöva köra en vända till med slipmaskinen på min stol innan jag kan börja grunda den.
Underarbetet är A och O har jag fått lära mig..=P
Senare på eftermiddagen åker vi till pappa som ville bjuda oss på mat.
Ska se om jag kanske kan baka med mig någonting dit, är inne i någon form av bakmood, plus att jag har kvinnoveckan.. och jag tar alla chanser jag kan för att få käka.. Fyfan vilken skillnad de gör, de är ju nästan jobbigt vad jag är hungrig och sugen på allt under denna period... Bläää
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0