Sista timmarna på denna vecka..

Jodå.. dagen blev precis som planerat.
Precis allt hann vi med.
Arvid har vart lite trött, och varvat jätte glad kille, med jätte grinig kille.
Han fick ett utbrott inne på Ö o B... Han ville gå själv, han ville inte gå själv, han ville gå åt ett annat håll.. ha ni som vet.. ni vet.. De slutade med att jag tog en gallskrikade unge under armen och gick ut, medans Tobbe fick betala.
Vi åt en toppenmumsig "morsdag middag" min karl, och barn var inte speciellt intresserade av de där med morsdag firande, så jag fick fixa en go middag till mej själv då..=P
Vi invigde nya grillen med helgrillad fläskfilé, färskpotatis i ungen, en smarrig sallad och världens godaste "sås" tillbehör till... vet inte om de går att kalla för sås.. med en.. ja.. jag vet inte.. köpte varje fall Philadelphia ost, och skar i soltorkade tomater, vitlök, o lite salt o peppar.. blev så sjukt gott till.
 
Arvid badade, och sen slängde sig pappan och barnet ner i vår säng för lite saga, medans jag sprang till Ica för att handla lite mat till morgondagens planeringsdag på jobbet..
Och jag blir så jävla ledsen o de är så sjukt jobbigt att ha den här jävla fotfan..
Men, men.. de ska ju ge med sig.. överbelastningen behöver vila.. jag vill allt annat än vila min kropp..
 
En annan som har tagit de där med vila till en hög nivå är Lukas..=P
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0