Mej en vanlig Tisdag

Slog mitt personrekord.... på cykeln till jobbet i morse..
jag hade liksom inge val..=P
Stod på Solstrålen 10 i 8.. och börjar jobba kl. 8.. Och 1 minut över 8 klev jag in på avd.=D Moahaha..
Vi premiärade i cykelstolen i morse också..=)
 
Hahhaa.. de var inte så illa som de ser ut.. bara en riktigt dålig fotograf på morgonen..=P haha
 
Nu är jag hemma och snurrar runt för fullt för att kunna ha så mycket tid med Arvid som möjligt när jag hämtar hem honom..
På 45 min. har jag hunnit ta bort alla sängkläder, dammsugit, kört igång en tvätt, plockat fram de som behövs till middagen, tvättar av hans katastrofsmutsiga vagn och så ska jag springa in på Ica innan jag plockar hem min lilla prins.. 
Sen har vi bara massor med till tillsammans.. och den tillbringar vi nog ute en stund.. innan vi plockar fram alla byttor o slevar och passar på att baka lite medans pappan jobbar sent.♥
Mysig eftermiddag!!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0