Måste ju vart årets varmaste dag..

Ja älskart.. men de är ju jobbigt för de små..
Är så sjukt nöjd att Arvid föddes så sent på året, om man ska se de till någe positivt..
Jobbigt o ha en minibebis i denna värmen..
Åkte en snabbis till öb efter jobbet för att kolla om dom hade isglassbägare.. men nej.. inte där heller..
Men jag hittade någe annat.. som var minst lika bra.. en liten pool/sandlåda..=)
Så bums när vi kom hem så åkte kläderna av, och han flög ner i baljan.. skitnöjd..=p och jag kunde njuta med att sitta och steka i solen.. underbart!!
In, och ta ett bad för den lilla, duscha bort allt dagissand, solkräm och svett, på med kortpyjamas, och sen kröp vi ner i soffan, kollade lite på Bullerbyn, och båda två var nära att somna.. Skönt att hämta lite nya krafter.
 
Efter middag och lite mys så packade jag ner mig till gymmet..
Gick riktigt bra..
Ett starkt pass.. Mycket kraft i musklerna!!
Nu blir de lite soffhäng innan de är dags att möta Fredagen med yttligare solkräm och bar hud.. Är sååå sjukt nöjd att jag inte sitter med ett "inne-jobb"
Heeeeej!!
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0