Hej beslutsånget... Här kommer jag!!!!

Jobbat.. och halv ett så tackade jag för mej, och trampade bort till tygbutiken...
Jag gick fram och tillbaka... fram och tillbaka.. fram och tillbaka... Men nä.. jag kunde inte välja vad jag skulle ha för tyg på min stolsdyna... Blev sur på mig själv.. gick ut därifrån och trampade ner till stan istället för att köpa lite kortbyxor till Arvid.
Sagt och gjort.. sen var de dags att åka och hämta hem min lilla.
Hem för att mumsa lite mellis, och sen upp på cykeln igen och så styrde vi mot Tuna Park för att köpa små sandaler till Arvid.
Vi hittade ett par toppensnygga, och sen trampade vi hem igen.
Hem, för att svalka av oss lite, imorgon ska jag leta efter isglassbägare.. så vi kan ha smarriga, nyttiga isglassar.
Mamma kom på ett spontanbesök, supertrevligt, och Arvid blev överlycklig.. Spelade apa och larvade sig allt han kunde..=P Till en viss gräns.. som en hand vändning bröt han ihop för allt, var trött och tjurig och ville helst bara sitta i knät, med tutte och snutte och mysa.
 
Efter lite mat i magen så knatade Arvid och Tobbe upp för lite bad och sagoläsning, och jag packade ihop min och min Celsius och körde till gymmet.
Skönt!
Nu, snygga till naglar.. sen sängen.. Tidig morgon imorgon..
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0