Goomorgon!!

Morgonen kunde ju inte börja bättre..=D Lycka trotts att Arvid började hosta och tjoa från sin säng redan kl. 6..
Ojoj.. inge kul!
Några Alfonsböcker hann vi med att läsa innan de var full fart på lillkillen.
Aja, gör inte jätte mycket att de blev en tidig morgon eftersom vi ska iväg redan vid 12 och fira Martin som fyller 30.
Då hinner jag ner och köra ett pass på gymmet innan.
 
Lite målar verkstad igår..=)
 
Någonting som jag ALDRIG i mitt liv trodde jag skulle bära på mina fötter är väl Foppatofflorna..
 
Man förknippar dom endast med tanter o farbröder i husvagn.. på en försvenskad camping..
Men jag har ju tyvärr fått hälsporre.. och sjukvården förespråkar då just Foppatoffeln, speciellt inne..
Så.. ja här knatar jag runt i min camping-kärring-sko... en rosa...
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0