Fredag, Fredag, Fredag...

Seg lång dag...
Åkte på lunchen och plockade ut en ny salva åt Arvid. och en liten vända igenom Maxi.
 
Blev inget pass på gymmet igår, rätt skönt tyckte nog min kropp.. eftersom jag har så sjukt ont i min fot, och så "knakade" till i mitt låt när jag körde insida lår, och igår så kunde jag knappt gå..=P Haha.. Slö kropp Hej!
Jaja, nya tag imorgon.=)
 
När vi var på IKEA så hittade jag jordens sötaste lilla lampskärm..=)
Men hur dum var jag inte som köpte den då?????
Hade ju vart perfekt med två stycken till sovrummet.
Blir nog en repa till dit snart, såfort jag vet hur mycket jag kan tänkas få i lön efter denna månads två-veckors-vab..=P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0