Älskar Fredagkvällar

Vill bara få tiden att stå still ett tag... Så känner jag på Fredagkvällarna.. man tycker att veckorna går snabbt.. herregud hur fort går inte helgen då..
 
Måste väl säga att eftermiddagen på jobbet inte riktigt slutade som man kanske skulle vilja att de kund sluta..
Men men, jag cyklade hem och hämtade hem min lilla trädgårdsmästare, dom höll på för fullt med div. trädgårds aktiviteter på förskolan.=D De låg en hel hög med små söta krattor, spadar, och annat bra att ha saker för trädgårdsarbete.. men Arvid, han släpade runt på en vuxenkratta.. han såg ju nästan lika stor ut som själva räfsan..hehe.. aja..
Vi cyklade hem och hämtade plånboken och sen tillbaka till Ica för att handla hem lite till kvällens middag.
Jag förberedde de medans Arvid höll på ute på baksidan, tyvärr så har vi så sjukt mycket myror, så såfort han sätter sig i gräset så klättar de äckliga djuren upp på honom.. Och saken blir ju inte bättre av att de bits..
 
Lite mat i magen, och kvällen börjar ge sig till känna..
Varje fall för Arvids del..
Film myset varade inte speciellt länge innan han själv ville gå upp och läsa bok istället..
Självklart..
Två Alfons och Sagoresan i vår säng duger de med..=D Mysigt!!
MEN.. de spelar ingen roll hur mysigt va har innan, och hur trött han är, så ska de alltid skrikas så in i hel*** innan han somnar.. Är så sjukt trött på hans skrikatacker i sängen..
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0