TjooHej!

Idag njöt jag varenda minut jag tänkte på att jag fick gå från jobbet kl. 12..=D
Så jäkla skönt att ha dessa dagar.
Åkte hem, och satte mig i soffan, med en filt, en bok och en kopp varm choklad.
Vi har så sjukt kallt på jobbet, så man tror man ska frysa ihjäl.
Efter 20 min. i soffan, så blev jag rastlösast i världen och tog en liten extra promenad till Solstrålen för att hämta hem Lill-prins-bus.
När jag kom fram så låg han o sov i en av dagisvagnarna.
Så jag lämnade vår kvar, och stövlade hem med deras stora åbäke.
Passade på att ta en 40 min. omväg hem, dels så att han skulle få sova klart, och dels för att jag skulle få lite motion, och lite vitaminer av de små, små solstrålar som kikade fram när vi knatade hem.
Guuud vad jag älskar min vagn, kom jag på när jag knatade runt med en tung o tjock vanlig  Emmalunga vagn.
 
Nu står Arvid och pillar bland filmer och DVD-spelaren i hopp om att få kika på Emil..
Ungen har blivit helt sold.
MEN, nej tycker jag till filmtittande mitt på dagen.
Så strax lite mellis, och sen tror jag att vi knatar ut igen, lika bra att passa på, de hotades med att bli snö imorgon och på Torsdag... *Suck*
 
Behöver också ta mig ner på stan någon dag, vi har tre kalas och ett nytillskott i familjen, de närmsta veckorna.
Så fylla på lite med paket.
Men de får nog lugna sig lite, måste få in lite kosing också..=P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0