Lördag hela dagen

Bättring Sandra!!!
Ingen orkar läsa en blogg som uppdateras varannan dag..=S
 
Äntligen blev de ett pass på gymmet, har blivit lite dåligt med de denna vecka.
Även om de var ett rätt lyckat pass, så kände jag att de är någon liten bacill som är i kroppen och stör.. men men..
Bara att ignorera och köra på.. Min mamma blir såå nöjd när jag säger så..=P NOT!!!
 
Sprang en snabbis på stan efter gymmet, och sen hem, Tobbe och jag bytte plats, och han åkte till Elon och köpte en ny diskmaskin, vår andra tröttnade på sitt uppdrag här i veckan.
Så jag och Arvid fixade lite lunch, och sen var de bara för honom att hoppa i säng en liten stund.
Somnade typ innan ja la honom på kudden. Trött efter att vart med pappsen i lekparken hela förmiddagen.
Nu sitter jag o chillar en stund, innan ja ska upp och ställa mig framför spegeln och snygga till mig lite.
För så fort Arvid vaknar så ska vi åka och fira Leo.
Till kvällen kommer Märta och Micke på lite mat, ska bli grymt trevligt.
 
Höres!!
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0