Dåligt bloggande ja.. jag vet!

Var inte riktigt på humör för de igår.
 
I måndags släppte vi ut kissarna som vanligt, men Isak kom aldrig tillbaka.
Och igår strax efter 9 fick jag tråkigaste samtalet någonsin..
Det var från Djurkliniken, och de knöt sig i hela magen här jag såg de på telefonen..
Någon hade kommit in med honom i går morse, efter att ha plockat upp honom överkörd vid motorvägen.
Även om de känns så sjukt jävla tråkigt, så är jag så otroligt tacksam över att någon överhuvudtaget stannade på motorvägen, och besvärde sig med att plocka upp en död katt, och köra honom till djurkliniken.
Lukas fick extra mycket kärlek igår, och de är ju bara att hålla tummarna att ahn inte kommer gråta ihjäl sin nu.
För nu blir de inga fler djur, man ska fan inte ha djur... =(
 
Jobbar ett tag till, och se ska jag hemta hem Arvid och pussa ihjäl honom lite, blir nog mellis ute i de fina vädret, och sen förbereda lite mat till honom och pappan, ikväll har jag den stora äran att sitta på kvällsmöte på jobbet hela kvällen.
Skoj!!
Blev inget gymmet igår, trött och mör i huvudet, plus att jag höll på att förblöda typ och hade nästan lite ont i halsen.
så några eftra vilodagar gör nog bara gött, på´t igen på Lördag.
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0