v. 24

Ser ut att kunna bli en varm och solig dag idag, härlig!!
Vi har haft en riktig myshelg.
kalas, grilla, plockat, gymmet och umgås.. Perfekt.
Igår hade jag ingen som helst lust att åka och jobba idag, fick nästan lite semesterfeelings.
När Arvid sov, (Typ halva hagen) så passade jag och Tobbe på att plocka lite ute på tomten.
Mysigt att kunna göra saker ihop för en gångs skull, vi gav oss på ett gemensamt litet projekt, som skulle vara betydligt svårare att utföra om Lilleman skulle vara med och hjälpa till.=)
Långt in på eftermiddagen så vaknade han, vi käkade lite mellis, och sen styrde vi mot Fam. Skogstorp, där bjöds de på grillat, och sen satt vi och kikade in varenda liten stuga i hela Halland nästan.=P
Finns ju fan en hel uppsjö.. Men vi kommer nog hamna i underbara Falkenberg. =D Lycka!
De är ju någe speciellt med Falkenberg, ett annat ställe som jag tillbringade mycket tid i, när jag var liten.
Eftersom Kalles mormor bodde där, så åkte vi ner varje sommar.
 
Nähä, trampa bort till jobbet då.
Gillar inte Måndagar, eftersom de är så lååånga.. (7.30-16) Ja.. långa i min värld.. och de jobbigaste är ju att efter semestern så kommer Arvid att få vara på Förskolan även på Måndagar eftersom Tobbes pappa ledighet tar slut... Suck!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0